WARUNKI SPRZEDAŻY I UMOWY

Niniejsze Warunki Umowy regulują zasady korzystania ze sklepu internetowego https://komputery-nurkowe.pl, za które jest prawnie odpowiedzialna Anna Pytasz, dalej “Komputery-Nurkowe.pl”. Warunki te będą zaakceptowane przez strony bez zastrzeżeń i będą mogły być zmodyfikowane w jakimkolwiek momencie bez wcześniejszego uprzedzenia, dlatego Użytkownik będzie odpowiedzialny za przeczytanie ich za każdym razem, kiedy będzie dokonywał zakupu, jako że warunki obowiązujące w momencie zawarcia umowy będą tymi wiążącymi.

Obowiązujące przepisy

Niniejsza umowa elektroniczna jest zawierana na podstawie przepisów hiszpańskich, a w szczególności na podstawie przepisów prawnych przewidzianych w Ustawie 34/2002 o Usługach społeczeństwa informacyjnego i handlu elektronicznym (LSSICE) oraz Ustawie ogólnej 03/2014 w sprawie obrony konsumentów i użytkowników (LGDCU).

Umowa elektroniczna nie będzie zawierana przez osobę trzecią i językiem jej zawarcia jest hiszpański. Te ogólne warunki mogą być przechowywane i powielane w dowolnym momencie przez użytkownika, który dokonuje zakupu za pomocą opcji swojej przeglądarki internetowej, i muszą zostać zaakceptowane przed dokonaniem płatności za zamówienie.

Konto użytkownika i korekta błędów

Aby dokonać zakupów online w tym sklepie, możesz się zarejestrować, tworząc „Konto użytkownika” lub dokonać szybkiego zakupu bez rejestracji (jako gość).

Jeśli dokonasz zakupu jako gość, dane osobowe nie będą przechowywane w sieci, ani nie będzie możliwości zweryfikowania historii zamówień. Dane osobowe będą przechowywane wyłącznie w celu zarządzania i dostarczania zamówionych produktów.

Jeśli zdecydujesz się zarejestrować, otrzymasz wiadomość e-mail potwierdzającą, że proces został pomyślnie zakończony, oraz przypomnienie danych do dostępu. Z konta będziesz mógł robić zakupy, sprawdzać historię zamówień, zmieniać hasło, modyfikować dane osobowe, modyfikować adresy wysyłki i rozliczeniowe, zamieszczać komentarze oraz wykonywać inne czynności związane z zakupami.

Ponadto w dowolnym momencie możesz uzyskać dostęp do swojego prywatnego konta, aby sprawdzić dane osobowe i adresy oraz, jeśli to konieczne, poprawić błędy, które mogły wystąpić podczas wprowadzania danych lub je zaktualizować. Adresy wysyłki i dane do fakturowania mogą być również poprawiane lub aktualizowane w trakcie procesu zakupu.

Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie, wysyłając wiadomość e-mail z adresu, który chcesz anulować, na adres [email protected], co spowoduje usunięcie twoich danych osobowych.

W każdym przypadku utworzenie i usunięcie konta użytkownika będzie podlegało postanowieniom Polityki prywatności.

Proces zakupu

Kupowanie w Komputery-Nurkowe.pl nie jest skomplikowane, musisz jedynie wykonać następujące kroki:

1. Wybrać produkty, które chcesz nabyć, spośród tych oferowanych przez Komputery-Nurkowe.pl. Naciskając na każdy produkt, wchodzi się do jego karty, która zawiera szczegółowy opis z informacją, głównymi cechami i cenę. Jeśli potrzebujesz więcej informacji, nie wahaj się nas zapytać.

UWAGA: W przypadku kart produktów ze zdjęciem, produkty mogą lekko różnić się w kolorze lub teksturze w odniesieniu do fotografii, która pojawia się na stronie internetowej, ze względu na różne czynniki, na przykład rozdzielczość twojego monitora. Niemniej jednak, zrobimy wszystko, co możliwe, żeby obrazy były jak najbardziej wierne w stosunku do rzeczywistości.

2. Po wybraniu produktu/ów, które chcemy kupić, powinieneś nacisnąć przycisk “Dodaj do koszyka”, wówczas produkt zostanie dodany do Twojego koszyka. Jeśli chcesz możesz kontynuować dodawanie innych produktów do koszyka lub przejść bezpośrednio do realizacji zamówienia.

3. Po zakończeniu wyboru produktów, pojawi się podsumowanie ze wskazaniem wybranego artykułu/ów. Na zakończenie, żeby kontynuować złożenie zamówienia, powinieneś przycisnąć przycisk “Realizuj zamówienie”.

4. Tak, jak wskazaliśmy w punktach poprzedzających, na zakończenie zakupów, masz opcję wykonania tego poprzez rejestrację, lub robiąc zakupy w sposób szybki bez rejestracji (w charakterze użytkownika typu gość). Rejestrując się powinieneś wskazać swoje dane kontaktowe i adres, przy okazji kolejnych zakupów nie będziesz musiał ponownie wprowadzać Twoich danych.

5. Na zakończenie będziesz musiał zaakceptować Warunki Sprzedaży i wybrać sposób płatności za twoje zamówienie spośród tych oferowanych przez Komputery-Nurkowe.pl (patrz następny paragraf).

6. Po zakończeniu procesu zakupów wyślemy do Ciebie email, w którym podamy szczegóły zamówienia oraz potwierdzenie zakupu lub fakturę. Jeśli nie otrzymasz emaila w ciągu 24 godzin lub zauważysz jakiś błąd w zawartych danych, skontaktuj się z nami używając poniższych metod:

  • Dzwoniąc pod numer: +48 669 392 699
  • Pisząc na adres email: [email protected]
  • Korzystając z formularza kontaktowego na stronie Kontakt

Jednocześnie możesz żądać faktury w formie papierowej kontaktując się z nami, w terminie 15 dni od zakupu i zostanie ona dostarczona bez żadnego dodatkowego kosztu.

Formy płatności

Komputery-Nurkowe.pl oferuje różne formy płatności, mając na celu ułatwienie Tobie zakupów:

  • Przelew bankowy
  • Karta kredytowa lub debetowa
  • PayPal

Poniżej przedstawiamy warunki dla każdego z tych form płatności.

Przelew bankowy

Komputery-Nurkowe.pl oferuje możliwość dokonania opłaty za zamówienie w formie tradycyjnego przelewu bankowego bezpośrednio na nasze konto bankowe w PLN. Dane naszego konta:

ALIOR BANK
IBAN: PL71 2490 0005 0000 4000 5424 5043
BIC: ALBPPLPW

Jeśli zdecydujesz się na tę opcję, po złożeniu zamówienia, na ekranie pojawią się dane niezbędne do wykonania przelewu bankowego. Poza tym, prześlemy Tobie email z kwotą zamówienia, tytułem przelewu jaki musisz wpisać i numerem konta. Ważne jest, w momencie realizacji przelewu, żeby w tytule przelewu wpisać numer referencyjny zamówienia dostarczony przez Komputery-Nurkowe.pl w emailu, co usprawni fakturowanie i wysyłkę zamówienia.

Przelewy mogą trwać do 48 godzin roboczych zanim staną się skuteczne, należy mieć to na względzie w odniesieniu do terminu wysyłki. Po zaksięgowaniu płatności na koncie przystąpi się do zafakturowania, zapakowania i wysłania zamówienia. Jeśli chcesz usprawnić ten proces możesz wysłać do nas email z potwierdzeniem zapłaty na adres: [email protected]

Karta kredytowa lub debetowa

Płatność za pomocą karty kredytowej lub debetowej wykonuje się za pomocą bramki zabezpieczającej banku Sabadell. Za pomocą tej formy płatności, Komputery-Nurkowe.pl nigdy nie zbiera, ani nie posługuje się żadnymi danymi klienta dotyczącymi numeru karty. Wszystkie dane są przetwarzane bezpośrednio przez bank Sabadell, w ten sposób Komputery-Nurkowe.pl zapewnia najwyższy poziom zabezpieczeń, transparencji i poufności transakcji.

Karty kredytowe, które aktualnie są dopuszczone przez bramkę płatności to: Visa, Mastercard y Maestro, poza tym karty należące do sieci 4B, Red 6000 y Servired. Jeśli masz jakieś pytania, prosimy o kontakt z nami, wyjaśnimy wszystkie wątpliwości.

PayPal

Zrealizuj płatność z twojego konta PayPal. Za pomocą tej formy płatności, Komputery-Nurkowe.pl nigdy nie zbiera, ani nie posługuje się żadnymi danymi Klienta dotyczącymi numeru karty. Wszystkie dane są przetwarzane bezpośrednio przez PayPal, w ten sposób Komputery-Nurkowe.pl zapewnia najwyższy poziom zabezpieczeń, transparencji i poufności transakcji.

Warunki wysyłki

Realizujemy wysyłki do:

  • Wszystkich krajów Unii Europejskiej
  • Wszystkich krajów świata (przy odległych destynacjach należy wcześniej skonsultować z nami warunki wysyłki)

Wysyłka będzie realizowana przez firmy kurierskie Seur y Correos Express. Termin dostawy uzależniony jest od lokalizacji miejsca dostarczenia.

Delivery will be charged as follows:

  • Canary Islands: 8€ / 1-2 dni robocze
  • Mainland Spain and Balearic Islands: 10€ / 2-3 dni robocze
  • Inne kraje Wspólnoty Europejskiej: Cena zmienna, pokazuje się przed zakończeniem zakupów. / 3-4 dni robocze

W niektórych przypadkach i w zależności od dostępności produktu (braki w magazynie), nasz personel skontaktuje się z Tobą w celu przekazania rozwiązania i w celu poinformowania Ciebie o terminie dostawy po tym, jak wybrany produkt będzie dostępny.

Firmy, świadczące usługi kurierskie zwyczajowo dostarczają przesyłki w standardowych godzinach pracy, jeśli jednak masz jakieś preferencje dotyczące godziny dostawy, możesz wskazać je w komentarzu do zamówienia i spróbujemy je spełnić (w miarę możliwości trasy i godzin pracy przewoźnika).

WAŻNE: Nie ponosimy odpowiedzialności za niewypełnienie zobowiązań lub opóźnienia, które są poza zasięgiem naszej kontroli, tak jak jest w przypadku sił wyższych lub nieprzewidzianych okoliczności. Chociaż większość dostaw jest realizowanych we wskazanym terminie, okazjonalnie, mogą zdarzyć się opóźnienia wynikające z błędów zapisu danych, warunków pogodowych, okresów zwiększonych zamówień, itd. W takim przypadku należy się z nami skontaktować żeby jak najszybciej rozwiązać przeszkody. Poza tym, ze względu na fakt, że dotrzymanie terminu zależy od innych podmiotów, nie ponosimy odpowiedzialności za strajki, zamknięcia, wypadki lub inne przyczyny spowodowane siłą wyższą, które uniemożliwią jego dotrzymanie.

Ceny, podatki, taryfy i opłaty

Ceny są wyrażone w euro i są obowiązujące z wyjątkiem błędu w druku. W przypadku, gdy pojawi się błąd przy ustalaniu ceny w karcie produktu, ważniejsza będzie cena, która pojawi się w emailu informacyjnym, który przekażemy w momencie wykrycia błędu. Komputery-Nurkowe.pl nie jest zobowiązany do dostarczania produktów (również w przypadku, gdy zostało wysłane Potwierdzenie Wysłania) jeśli błąd w cenie jest oczywisty i jednoznaczny, i mógł zostać rozpoznany w sposób uzasadniony przez Klienta, jako cena nieprawidłowa.

Ceny produktów oferowanych przez Komputery-Nurkowe.pl mogą się zmieniać, ale (za wyjątkiem, tego co wskazano powyżej) ewentualne zmiany nie będą miały wpływu na zamówienia w stosunku do których zostało wysłane Potwierdzenie Wysyłki.

Będą stosowane następujące podatki na artykuły znajdujące się na naszej stronie internetowej:

  • Cena artykułów wysyłanych na terytorium Półwyspu i Balearów zawiera VAT w każdym przypadku.

  • Cena artykułów wysyłanych do krajów poza UE, w przypadku, gdy kupujący jest osobą fizyczną (prywatną) zawiera VAT kraju pochodzenia.

  • Cena artykułów z adresem wysyłki do innych krajów UE, w przypadku, gdy kupujący jest przedsiębiorstwem, NIE zawiera VAT pod warunkiem, że jest zarejestrowany w Rejestrze Operatorów Wewnątrzwspólnotowych (w takim przypadku, będzie musiał udostępnić ważny Kod Identyfikacji Podatkowej). W przypadku braku rejestracji, jako Operator Wewnątrzwspólnotowy, cena będzie zawierała VAT odpowiadający krajowi pochodzenia.

  • Cena sprzedaży produktu artykułów, których wysyłka skierowana jest na Wyspy Kanaryjskie lub do Centy, czy Melilla, i ogólnie do któregokolwiek kraju, który nie jest w UE, NIE zawiera podatku VAT, jako że operacja jest traktowana jako eksport. Cena wskazana w każdym artykule jest ceną końcową w odniesieniu do wysyłek do tych miejsc docelowych. Komputery-Nurkowe.pl nie przygotowuje SAD (Jednolity Dokument Administracyjny) ani nie ponosi kosztów importu i podatków (VAT, ISPI, IGIC), taryf lub opłat, które są generowane w urzędzie celnym miejsca docelowego.

Zwroty

W Komputery-Nurkowe.pl chcemy Twojego zadowolenia ze złożonego zamówienia. Dlatego umożliwiamy wiele metod żeby dokonać zwrotu artykułu, który może nie być dopasowany do Twoich potrzeb lub oczekiwań. Poniżej przedstawiamy możliwości zwrotu lub odstąpienia od umowy:

A. Produkt jest błędny, ma wadę lub był uszkodzony podczas transportu:

Zwracamy dużą uwagę na to, by wszystkie nasze artykuły i wysyłki były w perfekcyjnym stanie. Jeśli, mimo tego, dotrze do Ciebie artykuł błędny lub uszkodzony, prosimy o natychmiastowy kontakt z nami za pomocą emaila: [email protected] lub dzwoniąc pod numer telefonu: +48 669 392 699. Przed otworzeniem produktu proszę sprawdzić, czy opakowanie odpowiada, temu, co zostało zamówione: pod względem koloru, wymiaru, wykończenia itd. W przypadku, gdyby była jakaś nieprawidłowość, proszę złożyć natychmiastową reklamację, przed otworzeniem taśmy, czy opakowania.

Kiedy produkt został uszkodzony podczas transportu jest niezbędne, żeby tego samego dnia, w którym otrzymano towar, dokonać zgłoszenia tego zdarzenia na pokwitowaniu dostawy przewoźnikowi.

Produkty powinny być opakowane w taki sposób, żeby były chronione, poprzez umieszczenie ich wewnątrz pudła, czy torby ochronnej. Komputery-Nurkowe.pl oddaje do dyspozycji kupującego firmę transportową, która odbiera produkt, całkowicie bezpłatnie. Jeśli chcesz zwrócić towar za pośrednictwem innej formy transportowej niż ta, która jest proponowana przez Komputery-Nurkowe.pl i koszt transportu w wybranej firmie oferuje koszty wyższe, wówczas klient będzie musiał pokryć różnice w koszcie transportu.

B. Odstąpienie od umowy:

Nie chcemy, żebyś pozostał z czymś co Ci się nie podoba, dlatego możesz zwrócić produkt, jeśli nie spełnia Twoich oczekiwań. Z tego powodu zgodnie z treścią Ustawy o Ochronie Konsumenta, i pod warunkiem, że jesteś klientem prywatnym, posiadasz prawo do odstąpienia od umowy, w myśl którego będziesz mógł zwrócić produkt, pod warunkiem, że nie będzie to produkt cyfrowy, którego pobieranie rozpoczęto.

Skorzystanie z prawa do odstąpienia od umowy będzie możliwe w terminie maksymalnym TRZYDZIESTU (30) dni kalendarzowych licząc od momentu dostawy. Powinieneś dokonać zawiadomienia za pomocą emaila [email protected], w którym przekażesz Twoją decyzję dotyczącą odstąpienia od umowy zakupu (w tym celu możesz skorzystać ze wzoru formularza o odstąpieniu od umowy, jeśli sobie tego życzysz).

[WZÓR FORMULARZA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY]

Żeby skorzystać z tego prawa, produkt powinien znajdować się w perfekcyjnym stanie i mieć oryginalne opakowanie, jak również wszystkie części. W przypadku, gdyby produkty nie dotarły w perfekcyjnym stanie, Komputery-Nurkowe.pl zastrzega sobie prawo do oddania kwoty niższej, ten fakt zostanie przekazany Tobie do wiadomości.

Zwrot kwoty za zakup, nastąpi po sprawdzeniu stanu towaru i będzie to ta sama forma, jaka była użyta do zakupu lub wpłata na konto bankowe wskazane przez Klienta, w każdym przypadku nastąpi to w terminie maksymalnym 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez Komputery-Nurkowe.pl paczki zwrotnej.

Koszty zwrotu związane ze skorzystaniem z prawa do odstąpienia od umowy będą po stronie kupującego.

C. Jeśli jeszcze nie otrzymałeś zamówienia:

Jeśli jeszcze nie otrzymałeś zamówienia i chcesz je usunąć lub zmodyfikować, musisz tylko poinformować nas o zmianie, której chcesz dokonać, nie będzie to powodowało żadnego dodatkowego kosztu w Twoim zamówieniu, jeśli Twoje zamówienie nie było jeszcze skompletowane.

Kontakt do Zwrotów:

Wszystkie zwroty produktów, wraz z ich oryginalnym opakowaniem, powinny być skierowane na adres:

c/ Chasna 2, Edf. Costa Sol local 1, 38630 Costa del Silencio, Arona, Hiszpania.

Gwarancje

Z wyłączeniem tych produktów, które ze względu na swój charakter, są wyłączone z przepisów dotyczących gwarancji, której podlegają dobra konsumpcyjne, wszystkie nasze produkty mają gwarancję na obszarze danego kraju, na wady fabryczne przez okres dwóch lat od dnia zakupu (lub daty dostawy, jeśli ta jest późniejsza), lub przez okres jednego roku, w przypadku produktu, który nie jest nowy.

Odpowiadamy za braki zgodności, o których kupujący powinien poinformować nas w terminie dwóch miesięcy, od momentu, w których się o niej dowiedział.

Jeśli wada lub brak zgodności pojawi się w ciągu pierwszych 6 miesięcy od dostawy artykułu, zarówno w przypadku produktu nowego, jak i używanego, zakłada się, że wada lub brak zgodności istniały już kiedy produkt był fakturowany (lub dostarczony, jeśli jest to moment późniejszy), to znaczy, że wada istnieje od początku lub jej pochodzenie jest fabryczne, chyba że będziemy mogli wykazać, że wada lub brak zgodności nie są od początku, lecz wynikają na przykład ze złego użytkowania lub utrzymania przez kupującego.

Z drugiej strony, jeśli wada lub brak zgodności wynikną po 6 miesiącach i do okresu 2 lat, nie istnieje domniemanie, że wada jest pochodzenia fabrycznego.

W przypadku produktu wadliwego, możemy przystąpić, w zależności od potrzeb, do naprawy, zamiany, obniżki ceny lub rozwiązania umowy, te działania będą całkowicie bezpłatne dla kupującego (włączając koszty transportu, jeśli wystąpią).

Z gwarancji zostają wyłączone wady i uszkodzenia spowodowane czynnikami zewnętrznymi, wypadkami, zużyciem i użytkowaniem niezgodnym z naszą instrukcją lub instrukcją producenta (niewłaściwe użytkowanie) lub zużycie zwyczajowe. Również produkty zmodyfikowane lub naprawione przez Klienta lub jakąkolwiek inną osobę upoważnioną przez Komputery-Nurkowe.pl, jak również produkty, które są przedmiotem specjalnej umowy. W tych przypadkach konsument będzie mógł zająć się naprawą.

Zgodnie z przepisami, z zastrzeżeniem dowodu przeciwnego, uznaje się, że produkty są zgodne z umową pod warunkiem spełnienia wszystkich wymogów, które są przedstawione poniżej:

a) Odpowiadają opisowi i mają cechy, produktu, które przedstawiliśmy konsumentowi i użytkownikowi w postaci próbki lub wzorca.

b) Są odpowiednie do użytku, do którego są przeznaczone produkty podobne.

c) Cechują się jakością i służą do rzeczy zwyczajowych, które konsument i użytkownik może oczekiwać mając wiedzę o charakterze produktu.

Rozwiązywanie konfliktów

Zgodnie z wymogiem nowej normy europejskiej, informujemy użytkowników o istnieniu europejskiej platformy do rozwiązywania sporów dotyczącej umów zawieranych online. Jak również do rozwiązywania sporów w zakresie konsumpcji (zgodnie z Art. 14.1 Rozporządzenia (UE) 524/2013), Komisja Europejska udostępnia platformę do rozwiązywania konfliktów online, która jest dostępna pod następującym linkiem:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show&lng=PL

TWÓJ KOSZYK
Brak produktów w koszyku!
Całkowita kwota z VAT
0
Kontynuuj zakypy